Mnie brakuje naprawdę sporo czasu do najlepszych, ale jestem niemal pewien, że kręciłbyś zdecydowanie lepsze czasy gdybyś:
-wychodził nieco szerzej z pierwszego zakrętu, a wchodził nieco szerzej w drugi zakręt ( w sensie, że nie wykorzystujesz całej szerokości toru). Jeśli spojrzysz na to jak jeżdżą najszybsi, to zobaczysz, że niemal ocierają się o bandy.
-wychodź szerzej z trzeciego i wchodź w czwarty spod bandy (tak samo jak w przypadku 1. i 2. - da Ci to większą prędkość na wyjściu z 3 i lepszą prędkość w zakręcie).
-za wąsko wchodzisz w 5.
-w 6 i 7 troszkę bliżej zewnętrznej bandy powinieneś być, by mieć lepsze wejście w 7 (wyjście z 7 jest git)
-wejście w 8 warto trochę opóźnić i jechać zdecydowanie bliżej wewnętrznej bandy. Dzięki temu będziesz miał zdecydowanie lepsze wejście w 9. Na tę chwilę przejeżdżasz 8 trochę tak, jakby dalej był zakręt w prawo, a nie nawrót w lewo.
-wychodź szerzej z 10. Będziesz miał wtedy lepsze wejście w 11.
W większości przypadków najzwyczajniej w świecie nie wykorzystujesz całej szerokości toru. Pamiętaj, że idealna linia jazdy wygląda tak:
U Ciebie jak na złość podobnie wygląda w zasadzie chyba tylko 8, w której wyjście trzeba właśnie wyjątkowo zawęzić, by nie tracić w kolejnym zakręcie.
Może trochę to Ci rozjaśni sytuację z ósmym zakrętem:
Jak już mówiłem sam bynajmniej zawodowcem nie jestem. Najszybciej pojechałem tutaj 34,09, więc do najszybszych sporo mi brakuje.
Wydaje mi się jednak, że powyższe rady będą pomocne.
A... i jeszcze jedno. Chyba cała czołówka wchodzi w pierwszy zakręt "na trzy". Na prostej dynamicznie zygzakują prawo-lewo-prawo - ostatnie "prawo" to wejście w zakręt. Staram się to dopiero ogarnąć, ale raczej się opłaca.
Dobrze by było, gdybyś wybrał się na zawody. Z Twoimi aktualnymi czasami świata nie zawojujesz, ale obserwując tych, którzy zbliżają się do rekordu toru nauczysz się bardzo dużo.
edit:
O coś takiego mi mniej więcej chodzi:
Zrobione na szybko, więc trudno o precyzję. Chodziło mi mniej więcej tylko o pokazanie Ci ile szerokości toru masz jeszcze do wykorzystania. Jeżdżąc w taki sposób po prostu wytracasz mniej prędkości w zakrętach.