forum.WRT-karting.pl http://forum.wrt-karting.pl/ |
|
Trasa przejazdu http://forum.wrt-karting.pl/viewtopic.php?f=3&t=88 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | youngmaster [ 06 Maj 2010, 08:35 ] |
Temat postu: | Trasa przejazdu |
Witam Czy mógłby mi ktoś pomóc w ustaleniu najkrótszej trasy linii przejazdu przez tor. Zależy mi na urwaniu kilku dziesiątych. Jeżeli ktoś się zdecyduję udostępnie charakterystyke tego toru. Pozdrawiam |
Autor: | Slawek W [ 06 Maj 2010, 09:06 ] |
Temat postu: | Re: Trasa przejazdu |
Dawaj, lubię takie teoretyczne dywagacje :] Teoria idzie mi dużo lepiej niż praktyka... |
Autor: | youngmaster [ 06 Maj 2010, 10:51 ] | ||
Temat postu: | Re: Trasa przejazdu | ||
Ok zatem zamieszczam plan toru i czekam na odpowiedź. Możesz np narysować linię w paincie lub ołówkiem i zeskanować. Dzięki z góry za pomoc.
|
Autor: | Daddy [ 06 Maj 2010, 12:00 ] |
Temat postu: | Re: Trasa przejazdu |
ciekawa konfiguracja, gdzie taka jest jesli mozna zapytac ? edit: juz wiem, to Szczecin, wykrecilem tam 33.758, 3 dychy do top 15 grrrrrrr!!! |
Autor: | youngmaster [ 06 Maj 2010, 12:38 ] |
Temat postu: | Re: Trasa przejazdu |
Dokładnie szczecin sliverhotel, będe wdzięczny za wskazówki na temat tego toru. |
Autor: | Slawek W [ 06 Maj 2010, 16:21 ] | ||
Temat postu: | Re: Trasa przejazdu | ||
Dobra, żeby było jasne, nigdy tam nie jeździłem, więc to tylko teoria i pobożne życzenia. Nie wiem nawet, czy np. w 3 czy 6 trzeba hamować, nie wiem gdzie jest bardziej przyczepne... W punkcie 1: Staraj się późno hamować, żeby zyskać nieco dzięki szybkości z prostej przed zakrętem. Wychodzisz albo przy lewej bandzie albo kawałek od niej. To zależy od następnego zakrętu po pkcie 2. W pkcie 3 hamujesz wcześniej, żeby nie wyrzuciło Cię za bardzo na zewnętrzną. Następna prosta jak narysowałem, jak najkrócej. W 4 staraj się przed wejściem trzymać lewej bandy, żeby sobie "poszerzyć" zakręt. Wyjście chyba nie przy samej bandzie, ale to zależy... 5 płynnie. Jeśli następna prosta jest taka krótka na jaką wygląda, hamuj późno. W 6 i 7 wchodzisz tak, żeby na wyjściu do 7 mieć jak największą prędkość. Jeśli to się bierze na jeden raz, postaraj się zahamować trochę wcześniej, jeśli to dwa osobne zakręty, zahamuj wcześniej przed 7.
|
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |