forum.WRT-karting.pl
http://forum.wrt-karting.pl/

Trasa przejazdu
http://forum.wrt-karting.pl/viewtopic.php?f=3&t=88
Strona 1 z 1

Autor:  youngmaster [ 06 Maj 2010, 08:35 ]
Temat postu:  Trasa przejazdu

Witam

Czy mógłby mi ktoś pomóc w ustaleniu najkrótszej trasy linii przejazdu przez tor. Zależy mi na urwaniu kilku dziesiątych.

Jeżeli ktoś się zdecyduję udostępnie charakterystyke tego toru.

Pozdrawiam

Autor:  Slawek W [ 06 Maj 2010, 09:06 ]
Temat postu:  Re: Trasa przejazdu

Dawaj, lubię takie teoretyczne dywagacje :] Teoria idzie mi dużo lepiej niż praktyka...

Autor:  youngmaster [ 06 Maj 2010, 10:51 ]
Temat postu:  Re: Trasa przejazdu

Ok zatem zamieszczam plan toru i czekam na odpowiedź. Możesz np narysować linię w paincie lub ołówkiem i zeskanować. Dzięki z góry za pomoc.

Załączniki:
trasa.JPG
trasa.JPG [ 48.5 KiB | Obejrzany 29404 razy ]

Autor:  Daddy [ 06 Maj 2010, 12:00 ]
Temat postu:  Re: Trasa przejazdu

ciekawa konfiguracja, gdzie taka jest jesli mozna zapytac ? :D


edit:

juz wiem, to Szczecin, wykrecilem tam 33.758, 3 dychy do top 15 grrrrrrr!!!

Autor:  youngmaster [ 06 Maj 2010, 12:38 ]
Temat postu:  Re: Trasa przejazdu

Dokładnie szczecin sliverhotel, będe wdzięczny za wskazówki na temat tego toru.

Autor:  Slawek W [ 06 Maj 2010, 16:21 ]
Temat postu:  Re: Trasa przejazdu

Dobra, żeby było jasne, nigdy tam nie jeździłem, więc to tylko teoria i pobożne życzenia. Nie wiem nawet, czy np. w 3 czy 6 trzeba hamować, nie wiem gdzie jest bardziej przyczepne...

W punkcie 1: Staraj się późno hamować, żeby zyskać nieco dzięki szybkości z prostej przed zakrętem. Wychodzisz albo przy lewej bandzie albo kawałek od niej. To zależy od następnego zakrętu po pkcie 2.
W pkcie 3 hamujesz wcześniej, żeby nie wyrzuciło Cię za bardzo na zewnętrzną. Następna prosta jak narysowałem, jak najkrócej.
W 4 staraj się przed wejściem trzymać lewej bandy, żeby sobie "poszerzyć" zakręt. Wyjście chyba nie przy samej bandzie, ale to zależy...
5 płynnie. Jeśli następna prosta jest taka krótka na jaką wygląda, hamuj późno.
W 6 i 7 wchodzisz tak, żeby na wyjściu do 7 mieć jak największą prędkość. Jeśli to się bierze na jeden raz, postaraj się zahamować trochę wcześniej, jeśli to dwa osobne zakręty, zahamuj wcześniej przed 7.

Załączniki:
trasa.JPG
trasa.JPG [ 79.93 KiB | Obejrzany 29379 razy ]

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/