Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy Obecny czas: 05 Lut 2023, 11:41



Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Trasa przejazdu 
Autor Wiadomość

Rejestracja: 06 Maj 2010, 08:32
Posty: 3
Post Trasa przejazdu
Witam

Czy mógłby mi ktoś pomóc w ustaleniu najkrótszej trasy linii przejazdu przez tor. Zależy mi na urwaniu kilku dziesiątych.

Jeżeli ktoś się zdecyduję udostępnie charakterystyke tego toru.

Pozdrawiam


06 Maj 2010, 08:35
Profil

Rejestracja: 05 Maj 2010, 09:09
Posty: 5
Post Re: Trasa przejazdu
Dawaj, lubię takie teoretyczne dywagacje :] Teoria idzie mi dużo lepiej niż praktyka...


06 Maj 2010, 09:06
Profil

Rejestracja: 06 Maj 2010, 08:32
Posty: 3
Post Re: Trasa przejazdu
Ok zatem zamieszczam plan toru i czekam na odpowiedź. Możesz np narysować linię w paincie lub ołówkiem i zeskanować. Dzięki z góry za pomoc.


Załączniki:
trasa.JPG
trasa.JPG [ 48.5 KiB | Obejrzany 21921 razy ]
06 Maj 2010, 10:51
Profil

Rejestracja: 05 Lut 2010, 13:57
Posty: 129
Post Re: Trasa przejazdu
ciekawa konfiguracja, gdzie taka jest jesli mozna zapytac ? :D


edit:

juz wiem, to Szczecin, wykrecilem tam 33.758, 3 dychy do top 15 grrrrrrr!!!


06 Maj 2010, 12:00
Profil

Rejestracja: 06 Maj 2010, 08:32
Posty: 3
Post Re: Trasa przejazdu
Dokładnie szczecin sliverhotel, będe wdzięczny za wskazówki na temat tego toru.


06 Maj 2010, 12:38
Profil

Rejestracja: 05 Maj 2010, 09:09
Posty: 5
Post Re: Trasa przejazdu
Dobra, żeby było jasne, nigdy tam nie jeździłem, więc to tylko teoria i pobożne życzenia. Nie wiem nawet, czy np. w 3 czy 6 trzeba hamować, nie wiem gdzie jest bardziej przyczepne...

W punkcie 1: Staraj się późno hamować, żeby zyskać nieco dzięki szybkości z prostej przed zakrętem. Wychodzisz albo przy lewej bandzie albo kawałek od niej. To zależy od następnego zakrętu po pkcie 2.
W pkcie 3 hamujesz wcześniej, żeby nie wyrzuciło Cię za bardzo na zewnętrzną. Następna prosta jak narysowałem, jak najkrócej.
W 4 staraj się przed wejściem trzymać lewej bandy, żeby sobie "poszerzyć" zakręt. Wyjście chyba nie przy samej bandzie, ale to zależy...
5 płynnie. Jeśli następna prosta jest taka krótka na jaką wygląda, hamuj późno.
W 6 i 7 wchodzisz tak, żeby na wyjściu do 7 mieć jak największą prędkość. Jeśli to się bierze na jeden raz, postaraj się zahamować trochę wcześniej, jeśli to dwa osobne zakręty, zahamuj wcześniej przed 7.


Załączniki:
trasa.JPG
trasa.JPG [ 79.93 KiB | Obejrzany 21896 razy ]
06 Maj 2010, 16:21
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Forum style by ST Software for PTF.