|
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
youngmaster
Rejestracja: 06 Maj 2010, 08:32 Posty: 3
|
Trasa przejazdu
Witam
Czy mógłby mi ktoś pomóc w ustaleniu najkrótszej trasy linii przejazdu przez tor. Zależy mi na urwaniu kilku dziesiątych.
Jeżeli ktoś się zdecyduję udostępnie charakterystyke tego toru.
Pozdrawiam
|
06 Maj 2010, 08:35 |
|
|
Slawek W
Rejestracja: 05 Maj 2010, 09:09 Posty: 5
|
Re: Trasa przejazdu
Dawaj, lubię takie teoretyczne dywagacje :] Teoria idzie mi dużo lepiej niż praktyka...
|
06 Maj 2010, 09:06 |
|
|
youngmaster
Rejestracja: 06 Maj 2010, 08:32 Posty: 3
|
Re: Trasa przejazdu
Ok zatem zamieszczam plan toru i czekam na odpowiedź. Możesz np narysować linię w paincie lub ołówkiem i zeskanować. Dzięki z góry za pomoc.
Załączniki:
trasa.JPG [ 48.5 KiB | Obejrzany 32570 razy ]
|
06 Maj 2010, 10:51 |
|
|
Daddy
Rejestracja: 05 Lut 2010, 13:57 Posty: 129
|
Re: Trasa przejazdu
ciekawa konfiguracja, gdzie taka jest jesli mozna zapytac ? edit: juz wiem, to Szczecin, wykrecilem tam 33.758, 3 dychy do top 15 grrrrrrr!!!
|
06 Maj 2010, 12:00 |
|
|
youngmaster
Rejestracja: 06 Maj 2010, 08:32 Posty: 3
|
Re: Trasa przejazdu
Dokładnie szczecin sliverhotel, będe wdzięczny za wskazówki na temat tego toru.
|
06 Maj 2010, 12:38 |
|
|
Slawek W
Rejestracja: 05 Maj 2010, 09:09 Posty: 5
|
Re: Trasa przejazdu
Dobra, żeby było jasne, nigdy tam nie jeździłem, więc to tylko teoria i pobożne życzenia. Nie wiem nawet, czy np. w 3 czy 6 trzeba hamować, nie wiem gdzie jest bardziej przyczepne...
W punkcie 1: Staraj się późno hamować, żeby zyskać nieco dzięki szybkości z prostej przed zakrętem. Wychodzisz albo przy lewej bandzie albo kawałek od niej. To zależy od następnego zakrętu po pkcie 2. W pkcie 3 hamujesz wcześniej, żeby nie wyrzuciło Cię za bardzo na zewnętrzną. Następna prosta jak narysowałem, jak najkrócej. W 4 staraj się przed wejściem trzymać lewej bandy, żeby sobie "poszerzyć" zakręt. Wyjście chyba nie przy samej bandzie, ale to zależy... 5 płynnie. Jeśli następna prosta jest taka krótka na jaką wygląda, hamuj późno. W 6 i 7 wchodzisz tak, żeby na wyjściu do 7 mieć jak największą prędkość. Jeśli to się bierze na jeden raz, postaraj się zahamować trochę wcześniej, jeśli to dwa osobne zakręty, zahamuj wcześniej przed 7.
Załączniki:
trasa.JPG [ 79.93 KiB | Obejrzany 32545 razy ]
|
06 Maj 2010, 16:21 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|
|
|