@kris3d - nareszcie!!
Nie mogłem się doczekać Twojego komentarza bo przecież któż mógłby wyłapać więcej błędów i niedopatrzeń niż autor poprzedniej strony?
Masz oczywiście rację w większości swoich uwag - to wszystko jest już na mojej liście razem z kilkunastoma innymi rzeczami. Krok po kroku będziemy je po kolei realizować
Póki co skoncentrowaliśmy się na tym co najważniejsze z punktu widzenia marketingu i procesów biznesowych - mam tu na myśli np. moduł rezerwacji który jest teraz w pełni zautomatyzowany dzięki czemu ekipa WRT oszczędza masę czasu i unika niepotrzebnych nieporozumień
Sądząc po opiniach Klientów (na forum + "w realu"), statystykach odwiedzin oraz liczbie rezerwacji które generuje strona - wprowadzone zmiany były bardzo dobrym posunięciem i choć do ideału jeszcze trochę brakuje to zmierzamy w dobrą stronę
pozdrowienia
- TK